Performans, video, yerleştirme ve metni araç olarak kullanan Didem Erk, Zilberman Gallery'nin temsil ettiği sanatçılar arasına katıldı. Sanatçı, hatırlama eyleminin performatif yönleri ile bağlantılı olarak, hafızanın olası kusur ve kurgusallıklarını irdeliyor
Ulysses, Siyah İplik serisinden, Değişken boyutlarda, 2017
Performans, video, yerleştirme ve metni araç olarak kullanan Didem Erk, işlerinde dil, hafıza ve sınır kavramlarının mekânla ilişkili şiirsel tarafları üzerine araştırmalarını sürdürüyor. Hatırlama eyleminin performatif yönleri ile bağlantılı olarak, hafızanın olası kusur ve kurgusallıklarını irdeleyen sanatçı, lisans ve yüksek lisans eğitimini Sabancı Üniversitesi Görsel Sanatlar ve Görsel İletişim Tasarımı bölümünde tamamladı. Erk’in yer aldığı başlıca sergiler arasında Nonlinear Histories: Transgenerational Memory of Trauma (ReflectSpace Gallery, Glendale, CA, ABD, 2018), TarraWarra International 2017: All That is Solid… (TarraWarra Museum of Art, Avustralya, 2017), Ev İmkânsız Denen Yerdir (x-ist, İstanbul, 2017), Blow Up: Kavunu Gördüm (SALT Galata, İstanbul, 2017), Are You Still Alive? – Voices of Conscience at a Time of Silencing (Steirische Kultur Initiative, Graz, Avusturya, 2017), House of Wisdom (Berlin & Amsterdam, 2017), Stay With Me (Belvedere Museum, Viyana, 2016) ve Anne Ben Barbar Mıyım? (13. İstanbul Bienali, Arter, İstanbul, 2013) bulunuyor.
#artunlimited #unlimitedrag #DidemErk #ZillbermanGallery #SabancıÜniversitesi #Ulysses #Siyahİplik #NonlinearHistories #ReflectSpaceGallery #TarraWarraInternational2017 #AllThatisSolid #TarraWarraMuseumofArt #EvİmkânsızDenenYerdir #xist #BlowUpKavunuGördüm #SALTGalata #AreYouStillAlive #VoicesofConscienceataTimeofSilencing #SteirischeKulturInitiative #HouseofWisdom #StayWithMe #BelvedereMuseum #AnneBenBarbarMıyım #13İstanbulBienali #Arter
댓글